Emily Gebhardt
More ideas from Emily
anyone else just picture Benedict sending Martin to the door to get the pizza.............and then somehow Dean & Cas are in the picture cuz it's the pizza delivery man...................yeah, total fangirl alert

anyone else just picture Benedict sending Martin to the door to get the pizza.............and then somehow Dean & Cas are in the picture cuz it's the pizza delivery man...................yeah, total fangirl alert

hahhahaha this made me laugh. Ive already decided if i were in dauntless you know the part, after tris switches factions, and they all run down the stairs...ya i would be the one to fall down them face first and die

hahhahaha this made me laugh. Ive already decided if i were in dauntless you know the part, after tris switches factions, and they all run down the stairs...ya i would be the one to fall down them face first and die

And as soon as my daughter moved out.. I started measuring and planning wall lined shelves in her room..hmmm even i didnt realise my ultimate goal lol

And as soon as my daughter moved out.. I started measuring and planning wall lined shelves in her room..hmmm even i didnt realise my ultimate goal lol

.

This is my plan. Nest year at school if I am walking by and somebody asks what team, no matter the context, I will say wildcats and see if anyone hears <<< My school is actually the Wildcats, no joke, that's our mascot xD

OMG this is just great!!! I always end up singing that song when someone says "What time is it?" XD Forget summer, procrastination is more fun! *starts dancing down the hall singing*

OMG this is just great!!! I always end up singing that song when someone says "What time is it?" XD Forget summer, procrastination is more fun! *starts dancing down the hall singing*