One piece all episodes

Explore related topics

One Piece | Fandom | Funny | Meme | Gol D Roger | Monkey D Luffy | Roronoa Zoro | Vinsmoke Sanji | Usopp

One Piece | Fandom | Funny | Meme | Gol D Roger | Monkey D Luffy | Roronoa Zoro | Vinsmoke Sanji | Usopp

pin 95
heart 71
One Piece truly is a great life commitment. People who didn't start watching it when there were only like 100 episodes or just started watching it when it first started have the hardest time looking at all those episodes (Approximately 730) and thinking to themselves. Yeah. I'm going to dedicate my entire summer to catching up on this! It doesn't work like that. Because now it's intimidating.  I'm so glad I have a friend who kept pestering me when I was bored with everything else I was…

One Piece truly is a great life commitment. People who didn't start watching it when there were only like 100 episodes or just started watching it when it first started have the hardest time looking at all those episodes (Approximately 730) and thinking to themselves. Yeah. I'm going to dedicate my entire summer to catching up on this! It doesn't work like that. Because now it's intimidating. I'm so glad I have a friend who kept pestering me when I was bored with everything else I was…

pin 281
heart 238
speech 57
This is the best thing I've seen all day. <<< Somebody tell me what episode this is.
pin 186
heart 143
speech 2
This is one of my most favorite scenes of all times!!!! Brook, Sanji, Zoro, and Kin'emon

This is one of my most favorite scenes of all times!!!! Brook, Sanji, Zoro, and Kin'emon

pin 258
heart 154
speech 1
The Best Ninja Ever: One Piece by ~AnimeLover12341999 on deviantART
pin 937
heart 385
speech 8
What did AMC just put us through? Not only did Negan kill off two beloved characters but we had to sit and watch him ruthlessly break Rick down piece by piece. Hate Negan so fucking much and would like him to burn in the fiery pits of hell right now and for all eternity. Have soooo much respect for Jeffrey Dean Morgan tho for portraying him so damn skillfully.  And Mr. Lincoln portrayal of a broken down Rick was one of the hardest things I had to watch. Give this man a award already.

What did AMC just put us through? Not only did Negan kill off two beloved characters but we had to sit and watch him ruthlessly break Rick down piece by piece. Hate Negan so fucking much and would like him to burn in the fiery pits of hell right now and for all eternity. Have soooo much respect for Jeffrey Dean Morgan tho for portraying him so damn skillfully. And Mr. Lincoln portrayal of a broken down Rick was one of the hardest things I had to watch. Give this man a award already.

pin 424
heart 116
speech 9
I LOVE THIS EPISODE OF ONE PIECE !!! HAHAHA !! Robin kept saying that the dragon was cute no matter what it did !! XD

I LOVE THIS EPISODE OF ONE PIECE !!! HAHAHA !! Robin kept saying that the dragon was cute no matter what it did !! XD

pin 56
heart 28
Emily Henderson's blog // Secrets from a stylist (my favorite show!) Episode 4, more breakdowns | Emily Henderson

Emily Henderson's blog // Secrets from a stylist (my favorite show!) Episode 4, more breakdowns | Emily Henderson

Pinterest • The world’s catalogue of ideas
Search