Pinterest • The world’s catalogue of ideas

I do what I want (26 Photos)

Nintendo Wii / Watch TV all day? Whatever. Play a video game for an hour? You should take a break.

pin 1.8k
heart 523
speech 2

from

Yep. Then you have to quit before you shatter your window with your controller.

pin 621
heart 349
speech 13

Gotta love that Max Payne 3 logic

Taking cover in video games... not quite what it's made up to be #gaming #videogames #FPS

pin 8
heart 4
Psh, who needs logic when ur saving the world? :p

Games logic

pin 497
heart 227
speech 4

World of Warcraft - Gold Farming Made Easy

One does not simply stop playing video games check out roflburger.com for more funny images

pin 9
heart 2

Videogames vs. Real Life

Funny animals, funny people, funny pictures, funny moments, just for laught, just for fun, funny animals, gags, funny videos, funny clips, funny images, funniest people, funniest moments, funny pics, funny avatars, funniest animals

pin 351
heart 170
speech 3

There's no way this is a true story like I'm sure the person just made it up but it's good

pin 752
heart 503
speech 4

You can exchange "Halo" with whatever game you want - this is still so true!

pin 194
heart 160

Yep. Exactly how I feel during da:I when they show the tactics screen. Also his I felt when I jumped off a very tiny cliff in witcher 3 and died...

pin 183
heart 107
speech 1

angry, annoying, black ops, call of duty, cod, funny, game console, gamer, ghosts, lol so true, me, modern warfare, omg, ps3, ps4, quote, random, smash bros, teenager posts, tumblr, video games, weird, wii, wtf, call of duty black ops 2, advanced warfare

pin 319
heart 160
speech 1

Daily Funny Pictures

Lol Funny gallery of the hour (01:03:21 AM, Tuesday 31, March 2015 PDT) – 10 pi

pin 215
heart 79
speech 6

Take a BERRY Break (40 photos)

Take a BERRY Break (40 photos) http://www.slideshare.net/AmazingSharing/best-gaming-projector-2014-gaming-projectors-reviews

pin 313
heart 180
speech 3

Yeah, gaming!

Games teach. Games save. Playing video games increases critical thinking, problem solving, AND reaction skills

pin 416
heart 182
speech 3