Explore Trap Queen, True Quotes and more!

True

Hell yeah, I used to stop by Jack in the Box and buy myself some tacos, walk to school and on my way take a few minutes to admire the flowers.

Lol you was thinking something else  ⇜✧≪∘∙✦♡✦∙∘≫✧⇝ ♡Wanna see more? Follow me ρΙиТєяєЅТ @pinkmintkay •♡ ⇜✧≪∘∙✦♡✦∙∘≫✧⇝

Lol you was thinking something else ⇜✧≪∘∙✦♡✦∙∘≫✧frfr tho if you use the microwave only half of your food gonna be hot

ριntєrєѕt: @αlrєadуtαkєnxσ♡

The realist shit I have ever read on this site😂

@w0lfieee

im just runnin' games like you niggas

Pinterest
Search