Explore these ideas and much more!

#Giriboy

#Giriboy

MY HOUSE WAS FRIGIN FNAF THIS HALLOWEEN YOU WANNA KNOW HOW MUCH PLANNING THAT TAKES TOO MUCH PLANNING

I am either going to be Luna Lovegood or a genderbent Nico di Angelo.

::Niall Horan:: "Hey, my names Niall. Yes, the Niall Horan from One Direction. I'm 21 and single. I like to sing and sleep. Stop by and say hi."

dailyniall: “ Listen now to hear chatting with You can listen on the Radio Disney app!

Awesome cake

Awesome cake

A ship in a stormy sea ! Do I need to save them ? It's just a cake , but a awesome Stormy Sea Cake by a cake genius !

Idk I'm a Directioner before an EXO-L but yeah, I'm proud of my lads and here I am ditching a part of the Directioner in me during their hiatus. Be back son, my lads.

Their faces look so confused. Like "who is EXO?" "Was there a mistake?" Listen hoe, y'all need to be more educated about the industry you're in.

STORY OF MY LIFE IS FINALLY ON PANDORA LIKE IT'S ABOUT TIME!!! Now I patiently wait for Move to come on pandora.. *sighs*

Harry Styles Louis Tomlinson Liam Payne Niall Horan Zayn Malik I love this

YES BABES YES FUCKING YES hahaha sorry about the cussing and sorry that I can't help laughing at Liam's arm

Awww poor Liam and his arm! Lovin Zayn's new hair style! But Harry's hair? Well I love each member equally!

Pinterest
Search